Sova sova sova.

Ja det blir nog sängen nu. Sliten och det är ju faktiskt en dag imorgon också. Hoppas väldigt mycket på att en sak ska hända imorgon :D Eller hända.. komma :D Skulle vara så sjuuukt roligt :) Jag snackar i koder jag vet.. men om det inte blir som jag hoppas så vill jag ju inte avslöja för mycket :) Nej nu ska jag lägga mig och se på ett avsnitt med 21 Jump Street och hoppas på att jag får bli riktigt glad imorgon :D På lördag ska jag träffa lite gamla vänner i Uppsala, dom ska in på tävlingen. Ska bli skoj :) Nu när klockan är över tolv så kan man ju säga att det är torsdag, alltså bara 2 dagar kvar till tävling! Och med torsdagen så jag hoppas den lilla "överaskningen" kommer.


Nu ska jag kila :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0