Shopping is good.

Sitter hos mormor och väntar på att maten ska bli klar. Gottit det. Tittat igenom massa kort från julen 08. Va rätt kul o se kort på sötnosen Emelie och resten av släkten :) Massa roliga kort på mig och mamma :P Jag, mamma och mormor va på bergvik förut. Självklart hittade jag något jag ville ha och mamma som tycker det är kul att shoppa med mig sa att jag kunde få väskan som jag nu hittat. Och hon hade en rabattlapp också så det gjorde väl saken bättre ;) Den va väldigt söt iaf så den fick följa med hem :) (kort på väskan kommer in senare + mer kort från tävlingen ex. lagkort)




Jul-puss med lilltösa :)



haha sååå goo :)





Kommentarer
Postat av: emma

Svar: jaaaaaaaaa :D:D:D:D:D <3 SMM!!!!!



Sötis bilder :D

2009-03-24 @ 13:30:56
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0