Klippa klippa klippa..

Ja, jag tänkte jag skulle börja klippa lite i filmen idag. Ska bara få lite ork i mig. Men ska verkligen ta tag i det tänkte ja. Ganska mycket kul i de där filmerna som kan bli rätt fult men även något att skratta åt. Haha...


Nu är jag hääär, och det är skööönt att få ligga i min säng. Kollade på det okända förut. Min gamla bokare/turnéledare och min kompis va med. Så det va kul att se. Käka en jättegod yoghurt förut efter träningen. Svingod. Saknar våra "yoghurt kvällar". Nu sitter jag här och funderar på i vilken ände jag ska börja med filmerna. Är ganska många klipp som ska sättas ihop och saker ska klippas bort osv. Jaja bara börja mitt i smeten. hahaha, kom att tänka på min kära vän Josefin. Hon berättade om sin lilla resa i helgen. Fan va jag skrattade när hon berättade. "PARTY PARTY PARTY" och "Det är luuugnt! Min mormor jobbar här!"  Eller va säger du jossan? ;)  josefin gjorde definitivt min dag igår.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0