Jag har bestämt mig!

För vad får ni inte veta än då jag inte kan fixa det nu. Men om några veckor. Kanske 1 kanske 2. Ni får ha lite is i magen. Hoppas det ska bli bra och så. Det tror jag iaf och några till som vet om detta lilla ingrepp. Haha låter som en operation men det är det icke. Inte ens i närheten.

Och för den onödiga info: Sitter i min säng, bloggar, snackar med folk och är girig på mobiler. Nej men jag vill ha fyra stycken jag hittat. En eller två finns nog inte i sverige ens. Men vi får väl se vad tiden kan ge. Jag hade endel att säga men glömde bort allt nu då jag blev lite irriterad över en sak som krånglade för mig. Men nu så. Har inte orkat klippa filmen när vi bakar heller. Men ska ta tag i det någon dag framöver. Förmodligen blir det till veckan då jag inte har så mycket träningar. Nu har vi ju träningar varenda dag. Vilket är kul men man blir ganska slö efteråt. Inte alltid, idag är jag bara lat! Nej bläää. finns inget att skriva. Hörs sen. hej.








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0