Hell house.

Heter tandläkaren i min mobil såg jag nu. Vaknade nyss efter att ha somnat efter 1 ½ avsnitt med 21 Jump Street. Törstig som ett djur är jag. Och pigg. Det suger.. Vill sooova men kunde inte somna om. Får se resten av Jump avsnittet och se om jag blir ngt tröttare då. Brukar dock aldrig kunna somna till det för det är så jävla bra. Men förut somnade jag som ett litet barn. Tror träningen gör mig slöare om kvällarna. Skönt det ändå :) Så här såg/ser mitt tränings schema för cheerleadingen ut denna vecka:

Onsdag: 17.oo -19.oo
Torsdag: 17.oo - 19.oo
Fredag: 19.oo - 21.oo
Lördag: 13.oo - 15.oo?
Söndag: 15.3o - 19.oo


Jag kommer alltså ha tränat 13,5 timmar på dessa fem dagar. GÖTT det :) Bra med alla extra träningar då det är tävling den 21:a i Uppsala. Ska bli väldigt roligt då även lill-syrran ska tävla med sitt nya lag hon har i Nyköping. Tråkiga är att vi ska tävla mot varandra. Men vi stöttar varandra. För hon är min älskade lilla :)


Nej ska man försöka sova tro? ta sig ngt att dricka först blev ju iaf.. Nu kom mina trötta små bebisar, en av dom ska jag mysa med nu :) heh...







I miss a boy... och Ellen.



Kommentarer
Postat av: Emma

På lördag blir det nog ännu längre :O Vi får ju träna hur länge vi vill.

2009-03-13 @ 07:12:43
URL: http://emmaelefant.blogg.se/
Postat av: emma

Det är en fin film :D !



Jo dom är fan inge snygga :P modellerna....

2009-03-13 @ 16:36:22
URL: http://emmaelefant.blogg.se/
Postat av: mickilicious

jäklar det är mycke!:)

2009-03-13 @ 16:41:37
URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0