Drama Queen!

Fick den efterlängtade filmen BLOW nu då. Härligt det.
Sitter i min säng nu och tänker på natten som varit. Yammi :) Håret då, färgat o så. Blev bra. Lite röda toner i mitt mörka hår. Härligt när det händer lite i håret. Gör nog slingor nästa gång  och lägger i rött igen. Men nu ska jag ha det såhär ett tag :) Längtar tills Lördag då det är tävling och till söndag då det är Personalfest med Nöjes. Ska åka snowboard (skidor osv för dom som vill) på dagen i Sunne och på kvällen blir det fest :) Ska bli mycket roligt! :) Nu ska jag se 21 Jump Street.











Kommentarer
Postat av: Andreas

Vadå Johnny Depp lover?

Ta mig istället!

E singel.

Så kan vi ha................

FEEEEEEEEEST HOS MIG..

WOOOHOHOHOOoooooo

2009-03-20 @ 16:43:24
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0