DM fucking SILVER! :D

OOOh ja! TEAM PANTHERS! DM Silver, SM nästa, nya dräkter.. Kan det bli bättre? :D Jag va ju då som sagt iväg med mitt cheerleadinglag på tävling igår. Vi tog som ni ser silver, vilket betyder att vi fick en plats i SM. Så nu är det hårdträning och förbättringar som gäller. Tack vare dommar protokollen kan vi se vad som behövs tränas bättre på och vad vi ska finslipa mer! Det va så sjukt kul och vi va så otroligt nöjda. Lill syrran tävlade med sitt lag. Tyvärr emot oss, men hon tog en fjärdeplats med hennes lag och jag är så stolt över henne! Dess du va så otroligt duktig!

Personalfest står på schemat, men även mys och film med gosen...
så vad blir det?  Både och antagligen.. kanske :P



Jag och Emma :)


Ser ni mig i mitten där? :D


Nya dräkten, hur nice som hellst! :)


Under tävlingen :D






Kommentarer
Postat av: Emma

VI VAR SÅ GRYMMA! :D Puss på dig sötaste Linda! Det var skönt att ha dig vid sidan under prisutdelningen :D <3

2009-03-22 @ 19:38:04
URL: http://emmaelefant.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaså, finns det sånt här? :) det visste jag inte. Men fan vad kul.

2009-03-22 @ 22:00:19
URL: http://idajpettersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fan va het du ärrrrrr

2009-03-23 @ 10:19:39
Postat av: baacardii

Fan va du är snygg:)...fastnade så fort jag såg dig....

Kram från mig:)

2009-03-26 @ 09:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0