Cut you out bitch.

Imorgon blir det sthlm. Shoppa shoppa och mer shoppa! Ska bli skönt att få hem lite mer nytt. Är lite depp med så ska bli skönt att få tänka på annat och rensa skallen. Imorgon åker även pappa. Får ringa imorgon innan deras plan lyfter. Skulle åkt till han förut men kom upp saker så orkade inte.. Men men.. Löser sig?

Ska upp kl sex men är inge trött.. Eller jag ligger på en nivå där jag är trött men kan inte sova. För mycket i huvudet. Dryyygt. Tappat matlusten igen.. Åt en liten bit baguette förut.. illamåendet kom snabbt. Drygt det med. Längtar till onsdag så det blir träning med mina brudar. Iza, Tirra, Emma och resten. I, T & E.. Tack för att ni förstår så mycket! Många sorg och glädjetårar har man fällt med er!

Nej... vill inte att det ska vara såhär............





Kommentarer
Postat av: emma

Aw vad du är go! :) Jag längtar också tills imorgon :) träna, träna, träna!! :D <3



jag är så glad att jag har dig lindis! kramis

2009-03-31 @ 08:25:16
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0