En egen Twitch!

Ja, jag satt med mamma igår ocxh pratade namn. Jag har bestämt mig för att skaffa mig en aldeles egen Twitch. Ja, inte än då självklart. Har lite o göra innan plus att det kan vara bra med en pappa ;) Haha. Men hur som helst så blir det bannemej en Twitch! Även om jag inte får någon direkt så tänker ja fortsätta tills jag får en :P Haha, helt klart! Tycker namnet Twitch är fint, har attityd tycker jag! Precis som jag vill ha det!

Har försökt få tag på Mr B. angående ett möte men har inte lyckats ännu. Hallåå, man svarar i en telefon! Måste ju försöka få lite hjälp om hur jag ska gå till väga för att sätta min idé i verk! Skulle va så jäkla kul! :)

Hämtade ju min kusin vid flyget i söndags. Snackade som bara den på vägen hem. Jag va som en duracellkanin. De va glada att de inte tvingat i mig kaffe fick jag höra i bilen. Hur som helst så snackade vi om när jag, pappa och Jessica ska åka med robin tillbaka på söndag. Fick då veta att vi ska hyra en segelnbåt och segla runt Malta, vi ska till blue laguna (blue lagoon? vilket ska bort. nej men..) Så ska vi självklart ut och röra våra små ben o dansa, kolla festnivån i malta. Ett måste när vi ska se hur Robin har det där nere ;) Ah, vi ska göra endel saker iaf! Ska bli hur skönt som helst. Tänk er när vi ska segla runt, då blire bada och sola på båten och gaaarrrw va skönt :D Vet att jossan är en anings avundsjuk just nu ;) Hehe!

Neeeej, jag har ju ffs träning idag! Det hade jag glömt bort helt totalt! Jäkla tisdagar, sa till mamma nyss att det va onsdag men icke :P Aja jag får väl gå ut o springa en stund nu efter maten :) Snart blire kött, pommes och beasås. OM det ska bli gott.





Sandra kan detta med att vara ett äckel!



Vem är människan, två ggr sen gone? :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0