Bal på Nöjesfabriken i Karlstad!

Ja där sitter jag just nu. Jobbar i garderoben. Är typ dött i garderoben då tjejer kommer enbart i fina klänningar och fulla grabbar kommer efter ett tag när dom insett hur varmt det faktiskt blir med kavaj på dansgolvet. Fickpluntor och hela köret lämnas in för att sedan bli hämtade så inte deras mammaor blir arga när de anländer in i deras hem. jaa så kan det vara en balkväll här i Karlstad. Måste även tillägga att en kollega till mig som jobbar som barback tjänade 500 spänn rakt i fickan för att ha skurat upp en spya. fräscht? nej tycker ionte jag men han va ju glad övet pengarna. Stackarn som spydde då. Blev en dyr bal för honom. Usch.

Sitter då som sagt på jobbet. Käkat max mat med Lina nyss, då vi blev väldigt hungriga men inte hittat något mumsigt i nöjes kylar. Men nu ska jag överlåta min dator till vakten Danne. Han ska ut o checka läget på blocket. Hörs sen.



Kommentarer
Postat av: jenny

sv: Samma här haha:)!

2009-06-09 @ 23:03:37
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0