Jobbiga känslan stannade inte i drömmen..

Ja, jag hade en otroligt jobbig dröm inatt. Var otroligt ledsen och bråkade med människor som jag ej träffat i verkliga livet men hört talas o och vet vilka dom är. Vi bprkade om andra människor :P Gud va man tjaffsa och bråka.. ja till o med slogs. Inte bra inte bra. Eller på den människan bryr jag mig ungefär så lite det bara går att bry sig. Bläääää för vissa drömmar :P

Men palla att internet dog då. Jag hade skrivit som fan här så är allt borta nu :P Kuuuul :P haha. Men hinner inte skriva igen. Spelning i säffle ikväll, så jag måste fixa iordning här nu. Åker om ca 1 timme.




Kristoffer.

// L.

Kommentarer
Postat av: fia

hej linda.Har kollat på låtarna ni har på youtube ni gör riktigt bra musik och ja måste säga att du e grymt vacker.undrar om man kanske kunde få din msn så man kan lära känna dig lite bättre:) kram fia

2009-07-31 @ 20:28:07
Postat av: Ksixx

HAHAHAHAHAHAHAHA

2009-08-01 @ 11:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0