Sängen - Sjuk

joda. Förkyld som fan. Inge kul det inte. Ont i huvet har jag med. Tog ju med lite huvudvärks tabletter från krikke så ska ta mig en tänkte jag. Film på tvn nu. Beck och lite mer. Vet inte va jag ska glo på men blir väl Beck. Det är bra det. Nog om det.


Jag kunde inte bry mig mindre. Eller kunde jag? Beror väl på vad man tänker på. Det, skiter jag fullständigt i. Jag skrattar fortfarande :) Tråkigt va?  Det andra, mjo tänker ju på det, men är rätt trött på det. Kanske är bäst så? Mmh, får tiden visa. Saker i livet kan vara jobbigt men det löser sig alltid. På ett eller annat sätt, hoppas jag. Dom säger så. Jag kan samtidigt inte låta bli att tänka på en annan sak, som på distans är lite halvt irriterande men jag vet ju ändå att det blir såååå och en annan grej kan gå sååå, bara jag knäpper i fingrarna och vill. Vet exakt vart jag har sånt där :) Känns

bra på ett sätt.



Nej nu ska jag se på Beck.
Hejdå.


LOOOOOOOOOOOOOOOOOSER! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0