Pizza.

Det ska jag käka snart. Sitter hemma hos älsk nu och glos på en film som är rätt brutal och dålig :P Nej jag vet inte. Är någon som dödar massa folk osv. Sin City? skitsamm.


Inatt blev det massa bil-åk. Körde runt på min L (L=love, så det är inget namn på L. bra då va det "utrett"). Han mådde jättedåligt igår men va nog lite skönt för han att komma ut o sitta i en varm bil med rump/rygg värme :) Åkte in till stan och till Örsholmen. Där träffade vi Shippe som jobbade, duktig som han är, nooot ;P haha. Han skulle till Charlottenberg och lämna varor stackarn. Men han överlever. Idag ska jag till Shippe så han får kolla på mammas bil IGEN. Förra gången löste vi ju inte problemet men det gör vi idag, för nu vet vi vad som finns kvar att göra. Blir nog bra.


 

Nu är snart min mat klar. Ska fixa lite till min L om han orkar äta också. Det märks det märks.
Mat nu.


Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0