Knodd.

Jag sitter nu och pratar om små knoddar med en kompis, (alltså då Jesper Persson som blev lite ledsen i ögat som bara fick bli kallad kompis. såå :) gick så snabbt bara så det blev kompis :D haha. Men inte skämms väl jag för de. Nu är ditt namn med haha! )  Jag längtar faktiskt tills jag ska skaffa barn med.... någon.  Ska bli mysigt med en liten en :) Men är väl ett bra tag kvar kan jag tänka mig :P


Nu kom min mamma hem. Hon ska se på den otroligt dåliga svenska skräck film hon köpte häromdagen för 20kr :P Så värdelös. En skräckfilm som var 46 minuter lång och inte nog med det. rösterna va efterinspelade. Haha, jag höll på att skratta ihjäl mig. Nästan värd o se för att den va så dålig :P Riktig B film alltså :P Nu vill hon se den. Jag måste se den med henne. Bloggar mer om den sen :) Så får ni även mammas kommentar :) haha.










Kommentarer
Postat av: Jesper

Jasså, har jag gått och blivit "En kompis" nu.

2009-02-25 @ 23:14:52
Postat av: L

hahaha ska ändra :P

2009-02-26 @ 02:27:13
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0