Hey, how long till you face what's going on?

All that stuff about me, being with him, can't believe all the lies that you told, Just to ease your own soul.
But I'm bigger then that. No, you don't have my back!


Sängen, sängen.. Ej gått upp än. Mår inte så bra. Sjuk och jävlig då. Tänk om denna jäkla förkylningen kunde släppa någon gång så skulle det genast kännas bättre :P Haft lite sms maraton imorse/förut med en person. Det va lite kul. Vegas när vi blir 30? Yes! haha. Så jäkla söt och rolig :P haha. Tack för pratstunden :)

Funderat lite på skolor, jobb, karlstad, andra städer osv. Är ju ganska sugen på att läsa till frisör. Det finns ju inte i karlstad längre. Samtidigt som det skulle va gött och komma bort lite, vet jag inte om jag vill flytta från Karlstad just nu. Vore ju skönt med nytt folk osv men. Aa, tåls att tänkas på. Skulle ju va kul om man fick med sig någon :) Och det ska väl inte va några större problem :P Jag har ju ändå inget som hindrar mig från att flytta från karlstad ett tag? Och kan ju åka hem på helgerna om det är så. Men får se om jag söker in så jag kan börja till hösten eller om jag väntar och söker till nästa vårtermin :) Vilken stad det blir? Det ni ;) Gynnar mig gör det iaf :)

Jag hittade jättefina rottis valpar igår. Renrasiga och billiga. Är jättesugen på att skaffa mig en. Men kan bli svårt med att övertala mamma att ha en hund boende här ett tag på heltid :P Jag skulle ha tagit Bea. Jag ångrar mig så sjukt mycket att jag inte bara tog henne. Men jag hoppas att smulan har det bra i sitt nya hem och att dom skickar bilder på henne till Svalling när hon blivit lite större. Då skulle han skicka dom till mig :D



Jag funderar på vart min matkänsla tagit vägen. Hungerkänslan finns inte ofta om dagarna nu om man säger så. I lördags hade jag inte käkat ngt alls när vi kom till Örebro. Väl där inne i lokalen vid ungefär 20.30 tiden bestämde jag och Ellen oss för att käka korv med bröd dom gjort iordning för att sälja. Sprang in i köket och tog två var. Efter första va jag så äckligt mätt så usch. Höll på o spy när jag tryckte i mig den andra. Orkade inte hela. hmm :S Igår när jag skulle käka pizza så orkade jag inte ens en halv. Och när jag är lite bakis så älskar jag att äta fet mat så jag brukar alltid orka lite mer då. Annars äter jag ju vanligtvis en halvpizza och är proppmätt sen :P haha. Men inte ens en halv fick jag i mig. Vet inte va det är med mig. Jag brukar ha en ganska god aptit annars. Tjockis som jag är :O hahah :P

Whatever, no more, not ever again.
PIZZA FACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0