Hemma med min K, mamma och katterna!

Ja, nu ligger vi hemma hos mig. Nyss käkat o så. Gottit åt magen det. Sov hos Kristoffer i natt. Stackarn är sjuk och har massa ont :( Hoppas godingen blir frisk snart igen! Kan det bli ikväll då tro? Något glas vin och film kanske? Får nog bli :) Är dock lite krasslig jag cokså. Förkyld och jävlig.

Imorgon ska man jobba på nöjes då. Kul att det är B.B på scenen. Springer in och kollar lite med vakterna. Blir bra det,
Måste säga det igen, är så jäkla kul att jobba med mina tjejer på nöjes. All personal är bra :)

Nu ligger jag och krikke i sängen och glor på Sveriges värsta bilförare. Hur kul som hellst det :)
Nej, nu ska jag mysa ner mig och säga hejdå till mamma senare, som ska jobba natten.


PUSS.

Tycker om dig love.
Du lagar mitt hjärta! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0