Dialekter.

Ja jag äter dem som godis. Kan byta flertal gånger på en kväll med lite öl i högerhanden. Men vem gör inte det. Mmm precis, typ ingen :P haha. JOra.


Men nu är det såhär att jag har ju inte kunnat somna. Är det en skräll på den kanske? Jo mycket möjligt. Jag har öven inte bloggat på ngn vecka men ändå känns det som att jag inte har något att säga. Har massvis men är så jäkla trött i hjärnan just nu. Men det vore ju att slänga in en bra låt? Jo visst men får blir imorgon för nu är jag så borta i huvet så jag orkar inte.


Satt och tänkte förut på när jag och Ellen bodde ihop. Saknar det faktiskt. Hade kul med henne. So.. Just so you know honey.. I miss you. Mycket äääänglish jag dragit till med. haha. Nej men ärligt. sängen fan. och ett iskallt glas vatten.



OM du bara visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0