Det stiger!

Japp, fler besökare för varje dag. Det är kul! :)


Igår i min sjukhet kollade jag och shippe på film. Jag trodde jag skulle dö. Mår inge bra alls. Inte nog med att jag ska va hur förkyld som hellst och hosta, nej jag fick utslag av något också? Av vad vet jag inte. De jag åt igår har jag ätit förut. Lite chips och saltlakrits. Tål jag inte mina små söta lakritsapor blir jag ledsen. Men det ska inte va dom. Men iofs så åt jag lite semla igår, där jag petade bort mandelmassan. Är nog den jag inte tål. Smakade lite på det igår och ja.. det va lika äckligt nu som när jag va liten. Usch! Aja, utslagen försvinner väl. Jag orkar inte va sjuk mer. Inge kul alls.


Gårdagens Outfit som höll mig varm blev (tro mig det va varmt) :




Love is an energy
Love is a mystery
Love is meant to be true

Love is a part of me
Love is the heart of me
Love is the best thing we do...



I'M TALKING ABOUT LOVE!!!










Kommentarer
Postat av: Emma

du måste bli frisk nu!! :O

2009-02-25 @ 21:26:36
URL: http://kallamigemmi.blogg.se/
Postat av: Ellen

Duuu passa på att vara med på min tävling nu då så får du en datorväska!!

2009-02-25 @ 22:51:45
URL: http://milady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0