Timmar

Kom hem från fabriken för ca 1,5 tim. Jag åkte dit för att töla lite med brudarna i garderoben och lämna en baugette till Johanna. Då var klockan ca 19.30, om inte mindre. Jag blev då alltså kvar till tio i tolv. Inte för att de gjorde så mycket för jag smet in och kikade på julshowen som förövrigt va väldigt rolig enligt mig. Sen satt jag och töla med Krikke, Tommy och deras arbetskollegor. En var väldigt full.. ojojoj :P haha. "Krikke jag älskar dig jag.. pusspusspuss" Jaaa men va mysigt. "Nej men söta tjejen du, ja du va väldigt fin du.. Är du krikke's pojkvän?" Ahh precis, det är jag som är krikke's pojkvän, glöm inte de. Haha jag och K fick oss lite gött skratt. Enda K sa va mest "vilken gris du är" till hans lille fulle vän. Ja ibland va han väl lite som bacon febern. Hur som helst så fick jag två till tider att jobba denna veckan också. Det är ju alltid bra. Blir gött i januari då när lönen kommer :)

När jag kom hem skrek magen efter mat så det blev att göra lite kött, potatisklyftor och beasås. Jaa det låter kanske som jag kostar på mig lite ;) haha Nej, ironin är på topp känner jag. Nej men de va och gick lätt att göra, och jag klagar ju inte, gott som fan var det med! Och inte för att vara sån men det är ju ett plus om maten är god. Eeeeller hur?



Idag fick vi hem kläderna jag och mamma beställde för några dagarsen. Det gick fort, gillar vi. Fick de riktigt heta legginsen, klänningen :D också fick jag två par skor, ett par ska tillbaka om ingen med storlek 38 med bredare fötter än mig vill köpa ett par riktigt sköna, ganska höga skor. 200 kostar de bara nu, var rea. Det andra paret jag fick hem var också hur sköna som helst, typiskt dåp att de va det billiga paret som var förstora ;) Haha. Men är så olika i storlekar. Vissa skor måste jag ha 37 på och andra 38. Har även kunnat haft 36 på vissa. Meeen det händer ytterst ytterst sällan. Men de jag köpte sist, de gråa jag skrivit om, de har jag 37 på, 38:orna va väldigt väldigt mycket förstora :P haha. Men iaf, jag är supernöjd med mina tre köp då, klänning, leggins och skor. I like. Klänningen blev en S. Kanske behövs sys upp men den såg ut att vara ganska liten i själva kroppen ändå så de gör nog inget. Ska testa den imorgon. Annars är det ju inte så jobbigt att sätta på en symaskin och sy litte i den. Tur att man har tillgång till sånt. Nu kan ju jag sy, men skulle de bli något så är ju min mormor sömmerska. Hur bra som helst :)


Kärlek ;P


I love.

Nej nu funderar jag på att kanske dra på lite tecknad Scooby Doo, det är fan skitbra de ju :P Älskade när det gick på tvn när man va liten, yngre :P hehe. Gillar det tecknade mycket mer än de otecknade. Blir ju inte samma grej. Samma med underbara älskade turtles. Varför går inte det på tvn längre? Ge tillbaka de bra barnprogrammen till svenska folket säger jag bara!! Så även jag har något att roa mig med ibland :P Gillar vi de.
 

// Linda


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha jaha är du Krikkes pojkvän men va sött då :)

2009-12-10 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0