This feeling is the right feeling

Just nu sitter jag i bebb's säng och myser helst själv till Desperate Housewives som nu är på tvn. Bebb är och tränar men kommer väl om ca 30 minuter kan jag tänka min. Vet att jag skulle trappa ner på godis och sånt, men gick ju inte så bra idag.. om man säger så. Har med nappar till älsk som han gillar, daim kulor till mig och lite annat smått och gått. Köpte dock bonaqua, så ingen cola idag inte ;)

Jag hade träning föurt med, gick väl sådär. Ont i huvet, men vi fick iaf lite gjort och det är ju bra. Tiden går fort nu, menar snart är det Jul och nyår och då blir det inga träningar, sen så är det några månader kvar bara, vilket betyder inte många träningar kva. Får lägga till träningar men ändå. Efter nyår kommer man känna ytterligare press, men det är bara bra! Det kan jag behöva.


Nu ska jag se klart på DH och vänta på gosen
så ska vi mysa till de med film eller något annat kul att titta på :) Tre kronor kanske :P Jag är ju inte klar med alla säsonger än.

 

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0