Something old, something new

Sitter och kollar igenom både gamla och nya bilder jag framkallat. Vissa kort får mig verkligen att le, andra se tillbaka på en rolig tid som varit eller ett roligt tillfälle :) Satt även och kollade på de jag ska tatuera in på foten imorgon, vill nu nu nu :) Ska med mamma när hon ska tatuera sig btw den 18:e januari, ska se om jag ska beställa ny tid då för mamma eller pappa, vilken jag nu börjar med eller om jag ska vänta lite till. Måste veta lite priser och annat. Får väl see. Den jag gör imorgon får jag av Niko, bebbs kompis, för att jag var snäll och hjälpte han med att pierca öronen. Snällt av han.. och mig :P Hehe.

Tror bebb också ska tatuera sig imorgon, ska bli kul att se resultaten på allt. Tänkte jag skulle försöka ta kort så fort det är klart, kan kanske va kul att lägga upp här. Men men, får se hur det blir. Just nu funderar jag bara på om jag ska försöka sluta mina ögon och sova. Kl är strax 2.oo så det är ju dags kanske. Inte så trött, typiskt att man kommer över tröttheten efter ett tag. Jag var som tröttast förut vid 8-9 tiden. Speciellt när Jag, älsk och Niko kollade på film. Ett tag där, ojojoj det va kämpigt :P Meeeen som sagt, kommer över gränsen så är de kört sen några timmar framåt, men de blir att göra ett ärligt försök iaf. Det skadar ju inte. (jaa jag försöker nästan övertala mig själv att jag kommer somna snabbt)


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0