Linda Jennifer Rangfeldt

ÄÄÄR mitt namn faktiskt. Förr hette man Linda Jennifer Zettergren, men jag gillar Rangfeldt ändå, finns ju ingen annan än min släkt som heter det och nu är jag ju kopplad till Rangfeldt, som Eeeda säger.

Leta leta letaaa..
Letar efter ett snyggt typsnitt som jag ska ha till min tatuering jag förmodligen ska göra imorgon :D Kom in en förfrågan om ett litet byte för en stund sen, en liten gärning från min sida blev en tatuering på foten, det gillar vi, aaaaalot. Måste betsälla tid senare också för att göra mamma och pappa på mina kära underarmar. Ska bli intressant och se hur de blir. har dock inte bestämt än vad som ska vara med på pappa, men det märks, ska ju inte göras imorgon, men åååh va gött att sätta gaddnålarna i en igen ;D Inte lika mycket nu som sist självklart, men detta är ändå något jag velat göra länge. På prat om tatueringar så tycker jag att bebb har en jäkla snygg en på sitt ben ;) hehe Ett L och ett hjärta. Tror jag skirvit om det tidigare för längesen, men det gillas fortfarande ;P hehe

Nej nu ska jag leta vidare så jag hinner tills imorgon, ungefär så mycket finns det att leta i. That's life.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0