Inlägg: spårlöst försvunnet

Trött jag blir. Skrivit ett långt inlägg också dör internet innan jag börjat skriva självklart så inget blev sparat. Det är så jäkla töligt när det händer.

Hur som helst: Hur söt på en skala är inte denna flickan från 1- 10? Jag tycker hon är en klockren 10:a. Se vad söt hon är när hon ska ta i och allt. Helt underbart söt :) hehe. Hoppas mina framtida barn blir sådana som bjuder på sig själv mycket när de är små, vore så kul att ha när de blir större också :D hehe.




Jag har kommit till insikt med att jag käkar ganska mycket godis, och inte prata på vad mycket dricka jag dricker. Dags att försöka lägga av med godis, dricka speciellt och utemat. Inte helt dock, de går ju inte ;) Kan ju inte missa någon pizza ibland eller inte få daim kulor när de är mys med godis dags, men jag ska trappa ner på det mycket mycket. Känner att detta är då inte nyttigt för mig :P Älskling kan ju vräka i sig hur mycket som helst utan att det syns :P Så va jag förr, men nu verkar kilona både komma och gå. Men så är det! ;P


Kanske ska göra lite mat, inte käka något än. Ska iväg på träning 18.oo - 20.oo också. Kanske ska försöka åka till vålberg ikväll, de är efterlängtat faktiskt. Gosiposi :P hehe Nej, kommer inte ihåg va de va jag skrev mer men skit iräää. Min tatuering kliar fint just nu känner ja, läk fort säger jag bara, jobbigt när det kliar och man inte får sätta naglarna i den! iiiiiiih jobbigt. Nej nu ska jag titta till maten.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0