Glitter i hår

Idag ska vi agera lucia på fabriken. Eller vi ska sätta lite glitter i vårat hår. Måste ju kolla om någon har en lucia krona för Elenas lillebror ska testa idag eller lära upp sig så vi tänkte att han får vara lucia ;) Börjar jobba kl 16.oo så jag ska väl inte sitta här värst länge till. Måste käka lite mat, göra saker som inte är behövliga egentligen, lägga in kläder i garderoben som jag ser äääär behövligt. Usch vilken hög, men vikt hög, med kläder. Och det står några skokartonger på golvet med. Mina älskade skor ;)

Nej nu ska jag käka och efter det hoppas jag att jag hinner rensa ur gamla slitna skor. Skor som inte är någon mening med att spara. Jag har även insett att jag måste vara mer försiktig och mer nogrann med att omklacka skor, många klackar blir ju så förstörda för att man går ner till spiken... och sen lite till. Men men, får kika igen de nu då.

Nu säger jag hejdå tills inatt när jag kommer hem från jobbet.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0