Folk borde seeda mer

Jaaa, nu vill jag att folk ska seeda, men deeeet händer ju inte. Vill ju se polarexpressen innan jag somnar. Snacka om att det går drygt. Ni som sett polarex. vet ju hur grymt mysig och bra julfilm det är. Perfekt om man vill ha lite julkänsla :) Nej, får skälla lite mer på folk som inte finns till hands nu och sen hoppa i säng :) Min gris sover redan, underbara han :) Snart ska jag krypa ner men blev så irriterad när inte filmen kommer ner snabbare. De brukar ju aldrig ta sån tid som de gör nuuuu... Neeeej, de är tröttsamt :P Får kika och se om lovely har någon annan bra "somna in" film.



Äh, skiter i detta nu. Gosar ner mig i sängen ist. Najt.

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0