Doppa mig i lite vatten

Varmt vatten, fryser ju ihjäl här fanimej. Ska nog hoppa in i en snabbdusch nu sådär innan träningen. Måste för jag fryser så mycket. Va nog den där jäkla cykelturen med barnen i skolan idag som gjorde att jag förfrös eller något :P Mössa är något jag måste införskaffa. En mysig sak som får äran att ta platsen på mitt huvud kalla dagar. Ja de blir bra.

Ska iväg på träning om en timme då. Ska även få en liten julklapp av min gulliga Iza :) Som tack för lite piercing i örat. Idag ska vi även ta på henne i näsan. Hur bra som helst :) Hon kommer bli massa fin i det! Efter träningen ska jag stressa iväg till vålberg för att fixa en sak, sen ska jag se på hockeyn och träffa babe :) Efter det blir det hem igen, vilket påminner mig att jag måste ringa malin. Ska kanske yra runt på stan med henne imorgon.


Imorgon ska jag dessutom på en arbetsintervju!!!!!
Det kan gå hur som helst men hoppas ju självklart på att jag är
just The One för dom :) hehe. Håll tummarna för mig :D


// Linda

Kommentarer
Postat av: emma

Lycka till imorgon! :D

2009-12-01 @ 18:19:35
URL: http://emmibo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0