Är jag förvånad?

Nej det är jag inte, jag är fortfarande vaken.. trött som en jag vet inte vad men ännu sover jag inte. Töligt, men iofs får jag skylla mig själv som suttit och grejat med en sak, men ändå. Förut somnade jag ju när jag bloggade, de hade Ida A. lite roligt åt :P Och jaa eeeda, då är man trött :P

Nej nu ska jag göra ett försök att slå igen de blå och sova några timmar. Ska ju trots allt upp kl 07.oo. Uschanimejja, men så är de. Törstig som ett djur är jag med... Hmm... Nu ligger mina katter här och lägger tassarna på mina händer när jag skriver. Vet inte varför men de lägger upp tassarna och håller där medans jag skriver :P Speciellt kitty som gör så väldigt ofta när hon ligger brevid datorn. Mina små underbara fisar.


GODNAATTTTTTT..


// Linda
Miss my better half.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0