Alpha Dog

Just nu sitter jag och tittar på Alpha Dog. Kom hem från vålberg förut.. Saknar gosen redan, tycker om att gosa med han och se på film och så. Hur mysigt som helst och med världens bästa.. Vem skulle inte sakna? Hur som helst så tittar jag på tv nu då. Filmen är ju svinbra, vilket ni vet ni som sett den tidigare. Har för mig att det den är gjord av en sann historia också, vilket jag tycker att filmen blir mer intressant. Allt är ju inte taget rakt av, det fattar väl vem som helst men ändå.

Tänkte jag skulle ta lite mat också. Blev så jäkla sugen på köttgryta m. ris och svartvinbärs gelé :P Det får bli! Jag och älsk käkade från menyn förut ;) haha. Göttit med pizza, som blev sen frukost, jag gick upp 14.5o och K gick väl upp jämt innan 16.oo :P Gött att sova. Drömde dock mycket sjukt inatt om bråk och att jag slogs och grejer. Slog en tjej jag gått på samma skola med, hur hon kom in i drömmen har jag ingen aning om, inte sett den tjejen sen jag gick ur 9:an tror ja. Och de va ju inte direkt igår jag gick ur 9:an.. hmm.. va jag tvungen att räkna snabbt hur längesen det var och det är ju 5,5 årsedan :P Men men så är de.

Nu ska jag fortsätta se på filmen och göra iordning maten. Efter Alpha dog ska jag nog kika på en till film, Förtrollad (mysig disney film) el. tecknat Scooby Doo, haha så jävla bra. Funderar även på att se något som har med julen att göra, Polarexpressen är ju hur mysig som helst! Den kanske? Ahh vi får se, blir någon film man kan somna gött efter iaf :P Alltså ingen skräckis som jagar upp en, speciellt mig :P haha Älskar att se dem men efteråt är jag inte så frän längre :P haha Beror iofs på vad det är för skräckis, men ändåååå...

Nej ska göra iordning maten nuuu..

// Linda
Ps. Älskar min K :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0