Today is our day!

Jag kan inte annat än le och säga att du gör mig lycklig :)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Sitter just nu i min säng och funderar på en liten powernap. Töliga är att det blir svårt att somna ikväll/natt då, men är så fruktansvärt trött. Gått och gäspa en del idag. Fryser endel gör jag också. Så kan de va. Kanske dra på en film? Samtidigt som jag är trött är jag sugen på att gå ut och gå. Röra lite på sig. Vill inte påstå att det skulle skada mig direkt :P

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen med Josefine Andersson, sen till hennes mammas jobb, sen till bergvik. Träffade Peter Andersson som mobbade mig lite för att jag inte hittar något jobb medans jag mobbade han för lite saker. Fick oss ett gott skratt när vi snackade om Oboy haha.

Nej, jag dör här. Trött som bara den. Vill ha hit min favorit till mig och bara klaamas och sova. Mmmh va gottit.
Love love love you!!

// L.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0