Ja va kul!

Ja för det är ju så fruktansvärt roligt att städa menar jag. Men det är ett måste. Ser ut som en bomb har landat här hemma. Ska städa klart snabbt och packa ner piercinggrejer. Ska nämligen förbi mormor och ta hål i örat på henne. Hon va lite sugen på en till så får bli det. Imorgon ska jag pierca Cheyenne och kompis. Igen :P Haha att inte den ungen är full i piercingar snart :) Va längesen jag pratade med Anette (Cheyenne's mamma) så kan va kul o komma dit och stri lite. Ska sova i vålberg inatt så det blir nära och bra imorgon när jag ska till dom.

Ikväll ska jag placera mig i krikke's säng och fylla i lite papper tänkte ja. Mailat en person om ett möte så hoppas jag kan få ett. Ska även läsa på lite olika sidor om lite olika saker som kan vara bra att veta. Jag nämner inte så mycket om vad det är men har ingen större lust med det om det inte skulle hända något eller bli som jag vill. Då blir det bara tråkigt. Så jag är ganska tyst tills jag vet mer. Men men tillbaka till städningen. jaaa va kul.


// L.

Kommentarer
Postat av: Åke

Jäkla bondlurkar. Sjukt rutten låt med nytt världsrekord i kass text.

(Eller också tillhör jag fel generation, dessvärre en möjlig förklaring till att jag hatar sån här dynga till "musik").

2009-08-07 @ 02:41:28
Postat av: Kay

hej från Kanada <3,

älskar din blogg och musik smak.

jag har också avgudar KICK.

xo, kay.

2009-08-07 @ 04:05:55
URL: http://nineteenwolves.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0