Dagens mest värdelösa inlägg.

Sitter hemma i min säng och kollar lite på tv...
Jag har egentligen inte så mycket att säga. 
Är inte rätt dag det här..

Ska köra iväg krikkes bil snart.. Måste gå ut nu och flytta på den så de inte blir några böter.  Jag är så fruktansvärt trött.. trött på mycket. Fy fan va tråkigt det är att inte ha något jobb. Klättrar på väggarna här hemma och blir lätt irriterad på vissa saker här hemma inimellan. Men men, bara hoppas på att man kan få ett jobb snart. Nej nu måste jag dra.


// L.

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha true att inte ha något jobb suger. har själv gått arbetslös sen i november xD.. ha det bra=D

2009-08-28 @ 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0