You make me go grrrr...

Nu är jag hemma efter en liten tripp med Elena till Nöjesfabriken. Väl inne på Nöjes fick vi väl båda lite halvt panik över vad våra ögon fick se. Eller kanske ska säga vad vi inte fick se. haha. Men sen kom det fram att det redan va löst :) Och bra va väl det!

Fick ett roligt telefonsamtal förut med. Gillar man vettu. Jajjemen. Sen va Krikke och Tim här idag igen. Vi satte i en ring i krikkes näsa idag då. Gick bra men stackarn fick ont. Men så är det. Nu ska jag hoppa in i duschen. har ingen tid att förlora ;) Hah. Kväll med brudarna från jobbet. Ska ha lite aktiviteter osv. Kommer bli sjukt roligt o se oss göra bort oss. Men det bjuder vi ju pååååå..


Jag och Emelie på Påsk :)





Kommentarer
Postat av: bluuez

Tjena tjena! Tänkte bara säga att jag tycker att du är sjukt fin;) helt otroligt. Eran nya låt ''Ragga på'' va väldigt bra:) Adda min msn om du har lust:) [email protected]:) Peace out!

2009-04-18 @ 05:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0