Va det något du missade???

Sluta lägg dig i mitt liv! Kommentera inte för jag kan ta reda på vem du är. Ip,nummer du vet? Hört talas om det din idiot? Jag är trött på dig, och alla andra som tror att ni vet minsta lilla om mitt liv. Stick och skaffa er ett eget. Ni är patetiska och små i mina och många många andras ögon då jag redan nu kan räkna ut vem det är som kommenterar osv. Sjukligt att ni/du inte kan låta folk vara ifred! Har du/ni sånt jävla problem att låta mig va, SÖK HJÄLP, innan jag gör det åt er.

Kul när folk inte har annat för sig än att läsa och kommentera min blogg? Finns det inget vettigt att skriva så kan dom knipa käft också. Men dom har väl inte kommit ur fjortisstadiet, för vilken jävla normal människa beter sig såhär?





Kommentarer
Postat av: Ellen

Linda, ett ord räcker så det knäcker - avundsjuka.

2009-04-29 @ 17:13:07
URL: http://milady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0