So what? I'm still a rockstar!

Nej det är jag väl inte direkt. Men jag har rockat loss i studion idag. Det va väldigt roligt. Va bara Martin vi jobbade med idag. Jimmy vet jag inte riktigt vart han va. Dom hade delat upp lite arbete, så idag fick vi icke träffa honom. Men det va kul att träffa och jobba med Martin igen. Har så kul med dom grabbarna. Ellen va lite skeptisk idag. Men hon va så duktig så :) Jag hade askul, men i det rummet micken är i.. Ja vad ska man säga. Bastu? Det är iaf väldigt varmt. Speciellt när man stått där ett tag och dansar loss, fular sig, skrattar och har roligt, för att sen bli seriös och ge gärnet. Det blir hot vill jag lova. Just like you. Men jag fick även veta idag att Martin blev ju pappa i slutet av förra året :) Grattis Martin! Sååå kul för dig :) Hans dotter va hur söt som hellst. Kul för dom tycker jag. Fick lite roligt sällskap på tåget hem förut också, via datorn :) Gillar jag! Tack J. Så tråkigt när man åker själv. Iaf när man är rastlös. Blääää..

Usch nu blev jag hungrig :O Ta en nattsmörgås kanske? :) Har riktigt gott bröd i skafferiet och den där riktigt krämiga osten. Yammi. Nej det får bli det bannemej :) Va längesen jag kollade på 21 Jump Street också. Får kanske bli ett avsnitt innan jag går och lägger mig. Kan ju ändå inte sova. Drygt det. Åh, imorgon ska jag till tandläkaren. Kolla det jag har i munnen. Kan ju va bra. Gött när man går där ifrån iaf. Men jag hatar verkligen att gå dit. Fobi typ. Förr kunde jag stå utanför med gråten i halsen och ha världens ångest. Nu har jag väl inte gråten i halsen för det lönar sig inte. Måste ju ändå dit. Men ångesten.. jo den finns kvar.

Jag hoppas du mr.., mår bättre snart..
Allt kommer ordna sig för dig ska du se.


ELENA! Dags att leka nu tror jag! Puss min älsk.



Bulgarien 08, med min gos Elena.








Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´s värld [Fyller 21 idag ;)]

Du är så fin människa!

2009-04-16 @ 14:46:37
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0