Sluta blåsa!

Det är så jobbigt när det blåser och det är kallt. Skulle va mycket skönare ute om det kunde sluta blåsa.
Idag ska babe köpa skor till mig :D Snäll och go min prins! Vill att min skinnjacka ska komma med men den verkar lysa med sin frånvaro. Än så länge. Kommer bli hur bra som hellst när den kommer. Blev kär i den jackan bannemej (med e. nöjd? :P)

Har fortfarande ont i halsen men känns lite bättre iaf och det är skönt. Palla halsont. På tal om ingenting så är jag ledig på fredag! SKÖNT det ska bli. Visst är ledig typ jämt men ska bli skönt att vara ledig en fredag. Se vad man ska hitta på då! Nej nu ska jag greja med håret lite och dra upp smulen ur sängen.

Btw.. Hur kan man gå runt och snacka skit om personer till sin kompis/kompisar och sen höra av sig till den/dom och va trevlig och tro själv att det ska gå igenom? Hur kan denna människa göra saker i dåligt syfte,  för att sen igen höra av sig och tro att det ska vara som vanligt? Folk som gillar och nästan lever på att förstöra verkar bara tänka A men inte B. Inte så värst smarta..


Jag och johanna på kalas i torsdags :P


Baaaabbbbbyyyy !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0