Sängen väntar!

Idag har det varit en riktigt jobbig sakna-ellen dag! Saknar min brud massa. Har sjukt kul med henne och hon finns alltid där. Har dock sjukt dåligt samvete när jag inte kunde finnas tillräckligt mycket för henne. Det fanns en sak emellan som jag verkligen inte kunde ändra på. Men tur va så kom johanna in och gav henne en andra hand (då jag gav den ena) hehe ja ni förstår säkert hur jag menar. Hur som hellst så längtar jag tills Ellen och jag hittar på nya hyss, står i studion eller bara pratar om allt och ingenting. Hon betyder mycket för mig den där bruden!

Va iväg och träffa Josefine förut också efter att vi hade vårat nostalgi samtal. Det va skönt! Den token saknar jag med. Men henne kan man springa till jämt om det är så :) Ska börja springa dit lite mer så får jag även träffa min saknade och älskade Linda!

Nej, som jag skrev på rubriken.. Sängen väntar!






Kommentarer
Postat av: Ellen

Men Lindaaa! Jag saknar ju dig en massa med!!! (L) Nästa vecka kommer vi ju hänga hur mycket som helst! :)

2009-04-08 @ 09:13:50
URL: http://milady.se
Postat av: ChrisTheNORRLAND

Vad fin du är i ditt långa hår:)

2009-04-08 @ 15:31:07
URL: http://christherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0