Kan man vara en mindre människa?

Ja det gick tydligen. Skit efter skit och mer kommer därtill. Saker som inte är som folk tror och får för sig. Saker går sönder och man drabbas hårdare och hårader. För att göra det klart har jag alla bevis på min sida. När till och med en person vid namna mamma för mig, kan styrka vissa saker. Då går det nog i bakslag för andra personer som påstår annat. Hur som hellst så skulle jag väl kunna säga att jag lärt mig en läxa ändå bland all smörja. Fast denna så kallade läxa ska egentligen inte behöva komma, men jag tar och jag lär mig.

Efter allt bråk idag tror jag att jag hittat mig själv mer än tidigare. Jag ser allt tydligare hur jag vill ha saker och ting. Jag ser även att tydlighet är något viktigare än man tror. Att folk inte förstår ibland kan man väl förstå, men ibland tycker man att vissa är trögfattade då namn har nämnts så mycket tidigare. Hur som hellst när man ser bokstaven K, betyder det att jag skriver om Kristoffer, alltså krikke. Sen att andra människor gillar det eller ej är inte upp till mig.

Låt mig bara säga såhär, Kristoffer har mitt hjärta och det är bekräftat. Både med namn och känslor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0