Jag är trött trött trött..

Fattar inte varför jag är så trött om dagarna. har ju blivit bättre med att gå upp o så. Okej somnar väl inte så jättetidigt på nätterna men är tröttare än vanligt om dagarna. Mår konstigt och blää.. Sen att vissa saker suger kraft ur en är inte så kul heller men. Har så jävla ont i min hand från igår. Skulle låtsas slå till min bror. Och när vi testat ett par ggr så råkade jag dra till som fan och träffade ngt så har bajsont i handen :P Men men går väl över som allt annat. Lr?

Just nu sitter jag och snackar med J och E på msn. Det är mysigt. Dock har jag och J kommit in på ett konstigt och fult ämne :P Haha. Men men så kan det gå. Snackade även en stund med K förut. Hur ska detta sluta kan man ju fundera över. men men blir säkert bra. Eller va tror du vännen? Från vänner till frukt, Börjar bli gött sugen på fruktsallad och vispad grädde., Fan va gott :) Ska nog ordna det tror ja. Måste ringa Linda och Josefin imorgon också. Rutin det om jag ska åka bort. Måste berätta va mycket jag älskar dom :P haha.  För det gör jag i massor!

E, jag tycker verkligen att du ska åka om du själv känner för det! Jag stöttar dig. Älskar dig offer.

Lina, vi ses snart. Saknar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0