But baby don't cry, you had my heart!

Har iaf haft en bra dag idag, och den kommer fortsätta bra med om jag får gissa rätt. Man vill ju ha hit sin favvo Lina. Och på torsdag är sista dagen för Elena i KD. Min älskling, mitt offer! Kommer sakna väldigt mycket! 

NU då:
 Kom hem från vålberg för någon timme sen. Har varit skönt att vara där. Avslappnande på något sätt. Igår när jag kom dit käkade jag tacos med "mamma" och "pappa", hur mys och trevligt som hellst :) Sen kom lillen in men fick äta själv för jag hjälpte mammsen med deras bingolotter. Som inte va så speciellt intressanta för dom ändå. Nina sa, "ääh vi rättar dom någon dag". Roliga dom :) Haft en mysig natt med tv, chips och gosi. Det gillar jag det :)

Nej nu ska jag faktiskt laga mat, tjock som jag är. Eller laga och laga, in med en "krikke-pizza" i ugnen :D Har min lilla äta mycket mat period nu. Eller så mycket äter jag väl inte, men ofta :P Men men sånt är livet!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0