Pixation

Jaa, nu sitter jag och bloggar ja. Peter o co sitter och snackar, staffan och jackie sitter vid stäffs dator och kollar bilderna från någon svensexa tror ja :P haha lite roliga bilder :)

Idag har man vaknat, gjort sig iordning, åkt ner till stan. Väl nere på stan så gick jag och ellen in på kbab utan lycka haha. Nej men vi va inne där och frågade lite hur det skulle ställa sig om ellen skulle flytta hit till karlstad och hon ska jobba här, utöver kick då, det gick då inte få någon större hjälp med detta. Men inte va vi ledsna för det :) Vi fortsätter vår spaning efter lägenheter. Efter vårt lilla "möte" så drev vi ner till pixation, satte oss vid peters dator o började kolla lägenheter. Hitta några vi förmodligen ska kolla på. Jag har ju typ bestämmt mig för att jag ska bo på haga, herrhagen eller x-näs. That's it!

Efter vårt lilla möte med datorn och lägenheter så drog vi och handlade med peter. Haha, han packade på oss dricka så hej o hå va vi bar.. Eller dom gjorde, jag tog ett flak med cola light för o va helt exakt
;) mohhaa. Sen tillbaka hit o käka med marcus på bishop? haha vettefan hur det stavas om jag ska vara ärlig.

Nu som sagt sitter jag här då, mätt som ett schmaaack. Men maten va då fan go
:)

Jag kom på en sak nu, fan va jag använder o ist för och. total onödig info men kan ju va bra o veta för er som på något konstigt vänster missat det., värdelöst. yes. (ändrade lite där uppe, sen gav jag upp, orkar inte gå igenom allt.)

Nej, orkar ja skriva mer? jaa... jag och ellen har ju varit duktiga idag. Skrivit lite på en låt osv. Folk frågar.. "går det skriva en låt på 20 min?" Svaret är ja, det går det faktiskt. Bara man kommer igång så brukar det lossna efter ett tag. Försök själva
:)

ah, träffade ju elena förut med. Det va kul :) stötte på henne utanför pixation. Saknat henne massa mitt offer :) haha.


nej fan nu räcker det! ha det så braaa. haaaaj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är lite kul att du hänger med peter som säger att han tycker du är så fruktansvärt jobbig och knäpp i huvve och dryg å allt vare nu är. att han tillochmed får säga till folk runt omkring att be dig låta han vara.

2008-09-18 @ 15:06:23
Postat av: ida

älskling.. nu får det vara nog ! nu MÅSTE vi ses snart ! det gör ont i hjärtat, så mkt som jag saknar dej ! :(

2008-09-18 @ 18:33:36
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Anonym

det som är ännu roligare är att folk inte kan låta folk ha egna liv utan ska kommentera saker jämt om vad andra säger. lr va säger du? josefine?

2008-09-19 @ 22:24:51
Postat av: elääääna

haha omg inte igen? lägg ned nu va, börjar bli liiiiiite för patetiskt nu

2008-09-21 @ 14:15:01
URL: http://muehehe
Postat av: ELLEN

Jag har då inte märkt att Peter ogillar dig ;)

2008-09-21 @ 22:16:44
URL: http://metrobloggen.se/milady
Postat av: Anonym

nee jag har inte heller märkt att han ogillar dig hahahah herregud. han sa till mig att du smsat å sagt att du visste ju att han hatade dig så du förstod inte varför folk kommenterade i din blogg. du är ju tydligen bara de största cp:t han träffat enligt han då

2008-09-22 @ 14:09:19
Postat av: ChrisTheRocker

Värt att ha en åsikt om man inte kan stå för den?:O

Död åt anonymitet!

Stöd kampen, sms:a BULLA till 118118

2008-09-22 @ 19:28:23
URL: http://christherocker.blogg.se/
Postat av: L

hahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahah :D

älska mig, hata mig, i don't give a shit ;)

förstå det nu josefine så kan du sluta att kommentera min blogg sen :) hejdå

2008-09-23 @ 03:01:08
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Stackars anonyma, ironiska människa som inte har annat att prata om än Linda med Peter..

2008-09-30 @ 21:47:03
URL: http://metrobloggen.se/milady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0