Bloggen bloggen bloggen..

Ja det va ett tag sen jag skrev. Har varit borta o så. Gud va jag dunkar Tokio Hotel nu då :O ;) Fick ju byta sida i min vackra almenacka också, tokio almenacka självklart ;) haha :D  Ska skriva Tre vääldigt bra låtar som tokio Gjort på tyska :)

1. REDEN
2. NACH DIR KOMMT NICHTS
3. WIR STERBEN NIEMALS AUS

Jäkligt bra låtar enligt mig då da, Och självklart finns det sjukt bra låtar även på Engelska, dom finns även på tyska från början. Mycket mycket bra... Oh ja :) Kan sjunga till lite av tyska låtarna.. haha, tror jag iaf :P sen om det är rätta orden o så är ju en helt annan sak :P men äääh. Nog om det.  Dom flesta vet  vad jag tycker och inte nu. men meeen.

Jag ska laga mat snart tror jag, är måttligt hungrig. Måste börja gå ut o gå med, skönt det, så rensar man tankarna lite också. Jag ska förövrigt flytta..... :@ har inge lust med det, Men har väl inget direkt val heller. Eller val har jag, men men flytt blir iaf. Sen ska jag flytta igen om ett tag efter det. Får se vart jag flyttar då. Ska till Ikea o köpa massa saker till mitt rum när jag får pengar tänkte jag :) hehe. Blir härligt det! Ska titta på en ny TV så småning om också. Vill ha en stor och platt, men den ska va feeet ni vet ;) haha. Nej men ska fixa en ny tv, ny dvd osv. Vill ju ha en inspelningsbar. Bra ha grejer ni vet. Blid iaf Högglans på tv bänken, som egentligen bara ska stå under, då jag ska sätta upp den nya tvn på väggen. Japp japp. Blir nog bra tillslut skulle jag tro :) Vill flytta själv snart så jag kan få inreda o greja i min lägenhet :) Men men, det kommer, det kommer :) Nej nu är maten klar och jag ska dra på Reden och käka som bara den :)

Ha det så bra suckeeers ;)



Saknar dig galenpanna!


Kommentarer
Postat av: ChrisTheRocker

Jag tror det stavas almanacka;)

2008-09-01 @ 16:27:37
URL: http://christherocker.blogg.se/
Postat av: Jossan och Linda

Saknar dig med vet du :D puss

2008-09-01 @ 20:23:34
URL: http://thedirtytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0