En söt liten apa.

Ja, han vann mitt hjärta så han fick följa med hem, som senare ska in i ett annat hem ;) Men han fick sova över hos mig och blir nog ngn natt till kan jag tänka mig.

Igår då, ja det va roligt, synd att man såg födelsedagsbarnet så lite bara. men kul va det iaf :) Idag är man väldigt sliten osv. Men men, som man bäddar får man ligga. Och ligga i sängen är något jag ska göra snart igen. Mår väl inte allt för bra :P men det går över, som med allt annat.

Sofie, se till o bli bra nu så du kan få komma hem från sjukan! saknar dig..



Kom och mys gosen..

Kommentarer
Postat av: ELLEN!

Haha I know that monkey;);)

2008-10-12 @ 19:13:43
Postat av: L

hahahahahah

2008-10-13 @ 18:07:16
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0