Tiger.

Ja vilken liten charmknutte. Vilken tur att han insåg vilka som var hans familj ;) hehe. såg inte hela filmen dock men kollade lite då och då :P haha. Slutet va ju mysigt iaf :) Gött sugen på att se lilla sjöjungfrun nu jag. Men får se. Gött sugen på att se klart blow nu också utan att somna :P kan ju se lilla sjöjungfrun imorgom på jobbet :P hehe.

Skulle på en seans imorgon igentligen men ska ju jobba som sagt. börjar 16.30. Undrar om jag jobbar själv imorgon. gör jag kanske? Aja skitsamma. har ju datorn och internet så det kvittar ju :) Skönt o jobba o få göra något och inte bara sitta hemma. Och imorgon ska jag även göra en annan sak innan jobbet! Håll tummarna ;) Hoppas hoppas hoppas :)

Till helgen har vi (KICK) spelningar. På fredag är det i Åkersberga och på lördag är det i Jönköping, Dream Hack. Time för bu:ningar. mohaha. ska bli liiite kul :P haha. Fixade nya kläder tillsa helgen. Glittrig klänning, aah den är gjord mesta dels av paljetter. Glittrar som fan, men det blir nice ;) haha. måste dock sy in den. fanns ju bara M kvar. men gör inget. Det där fixar jag lr mormor hemma hos min underbara mormor :)

nej nu ska jag se slim susie.  hejdåååå.¨


snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha blondinbella ska førelæsa på dreamhack, du måste ju ta autograf baby! ;) hahaha Pusspuss gumman

2008-11-27 @ 10:20:33
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: ida

lördag lördag lördag ! ;D it's you and me honey ! :)

2008-11-27 @ 14:12:41
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0