Sanningen.

Ja visst ligger jag här i sängen. Snackar med Emilia, hon vill hitta på bus. Jag bjöd hit henne men blir lite kallt o gå från stan o hit nu har vi kommit på. Men vad kan man hitta på då da tro? Har ju ingen bil så kan ej hömta henne heller. Men hmm. vi ska nog komma på ngt. Busa är ju faktiskt väldigt roligt när det väl kommer omkring. Men men får se hur mkt bus det blir. Emilia min kärlek du kan gött gå hit :D haha. om igen, bara att klä på dig det ;D mohahah.


Vill att D ska komma hem nu också. Men token har väl kul ;D Men ta det lilla lugna nu ;P haha. Jag tänkte på en sak, ska ju faktiskt bli väldigt roligt att ha spelningar nästa helg. Ah och till helgen ska jag ut med Emilia och Ellen. Ellen och jag drar nog fredagen så drar vi alla tre lördagen tror ja. Men blir ganska lugnt. Har fan inga pengar o inget jobb fanns det i helgen heller. Måste maila claes också kom jag på. Viktigt o få iväg det där nu. Hoppas hoppas säger jag bara.

mm...
Love is an energy
Love is a mystery
Love is meant to be true
Love is a part of me
Love is the heart of me
Love is the best thing we do..




Har funderat lite på olika musikstilar, jag har ju blivit ganska nerkärad i rnb musik nu också. Älskar ju när dom blandar rnb och rock. Beroende på exaakt va det är iofs men jag gillar blandningen. Ngt för mig? Har alltdi velat göra det. får se om jag kanske ska testa på det någon gång i mitt liv :P Nu ska jag iaf sätta in en söt låt med Lady Gaga. 





I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me
Papa-paparazzi



Grattis nicke till skivkontraktet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0