SAKNAD..

Aaa, det kommer ju bli när D åker. Men men om tre veckor igen då jävlar :D haha. Lite jag ska kramas då! Ska åka dit sen o umgås litte tänkte ja. Sover väl där med. Imorgon kl fyra blir det vink vink. Fast jag vinkar nog hejdå tidigare då D ska träffa litre andra och säga hejdå till dom också :)

Nu sitter jag iaf hemma och ska laga lite mat och sen hoppa in i duschen! Skönt ska det bli! Frågan är vad man ska laga för mat tro? Nu är ju inte min älsk sambo hemma. Haha töntig jag är men låter så gött o säga sambo. vet ej varför :P Men annars så styrs ju maten oftast av sambo bambo. Dig saknar jag faktikst redan :P haha. 19 år på fredag du ELLEN :D

Nej nu skriker ju magen mat, och jag har ju faktiskt lite o göra innan jag åker till färjestad. Nervöst? en aning kanske :P
men vi hörs väl av lr ngt liknande.

Nu ska jag ringa kära mamma som är på aktion, värdelöst. blää.




haha halloween fina ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0