Låten.

ja, låten under i det förra inlägget.
Kan inte sluta lyssna på den.
Den är ju fruktansvärt bra faktiskt!


Kommit hem från mamma nu.
Kollade på film o käkade chips osv :)
Saknar mina katter när jag ska sova.
Dom la sig hos mig förut och gosade massa.
Helt underbara är dom! Mina bebisar det!


Nu sitter jag här som sagt och lyssnar på låten.
Ska kolla på film snart och sen sova tror jag.
Tro det eller ej men idag har det varit en
nykter dag och kommer bli imorgon också
eftersom jag ska jobba. Vit helg för mig alltså.
Skönt ändå.



Saknar ellen gör jag också, helt tomt utan henne här!
men hon kommer ju på söndag. Jesper åkte till henne idag.
Dom är så otroligt söta ihop :)


Nu vill jag ha min dator och min mobil!!
Uh va jag tjatar om det men ni fattar inte
va skönt det ska bli att ha en bärbar igen.
Ska köpa en extern hårddisk till den också tänkte jag!


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: jimmy

Ni är fett mä bra =)

2009-02-15 @ 23:03:04
Postat av: jimmy

tjaah!! vet du om Elena har MSN?

2009-02-15 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0