Ett gott skratt.

Ja det har jag fått av mycket saker de senaste dagarna, men en sak jag kan avslöja som fått mig att skratta och faktiskt dela med mig av är en ung mans blogg. Han små dissar och han skrivande gör det svårt att hålla smilet nere. Kanske för att man vet att allt inte riktigt är på allvar. Ironi ni vet som vi snackat om tidigare. Men här är den. Läs och njut.

OscarInAction.blogg.se


Nu oscar ska jag skriva allt som du hatar att läsa i en blogg. Detta har jag gjort idag.... såå klar. Jag har inte ens rest mig ur sängen idag. Men ska fixa iordning på rummet så jag får upp lite tavlor osv. Längtar tills jul så jag kan få upp de julklappar jag vet jag ska få och som jag vill ha mest ;)


Vad har ni önskat er i julklapp? Ibland tycker jag det är svårt så då blir det, pengar.. I år vill jag ha pengar också men mest det jag kommer fååå ;) haha. men men skitsamma nu. detta går ju inte. mat kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0