Sthlm imorgon !

Alla inspelningar med videon är klar nu. Skönt. Har varit roligt och jag har nog skämt ut mig till max, men fy fan det är värt det :P haha ni ska bara veta va kul det är och hur mkt roligt man kan ha framför en kamera ;) Har börjat röstblogga också. Det är ganska skönt. Slippa skirva hela tiden på myspace :) Ska åka Till Sthlm imogron och träffa skivbolaget. Blir borta tills onsdag kväll/natt. Vet inte riktigt när vi kommer hem faktikst. Men någon gång på onsdag iaf. Är mycket intervjuer o sånt på gång också, hur kul som hellst. Slitz, moore, okej, se & hör bl.a. osv osv osv :P haha. Blir endel och det är skönt det. I sthlm blir det inte bara spring o fläng o jobb, ska även koppla av lite på vår manegers släktings ö. Bada o ha roligt :) Ryktas om pool ;) ska bli kul som bara den! :D vet att jag kommer ha hur kul som hellst med elena, även om vi kan bli lite små putt ibland. men det går över fort :) Så vi kommer bara slå halvt ihjäl varandra i sommar ;) haha nejdå. kommer funka super.

Babe åkte hem färut med. Har haft en kul och mysig lördag med honom. Även med mina andra underbara vänner i lördags. Va hur kul som hellst :) Även fast jossan blev en aningens för full :P haha. Men äsch då :) Robin åker tisdag kväll också. kommer sakna honom nu när han ska till Malta. Men vi får hålla kontakt på internet och nästa år ska jag åka och hälsa på min kära kusin :) Kan bli riktigt kul det :)

Nej nu ska jag bannimej hoppa i säng. Ska upp om 4 timmar. Tåget till sthlm går 8.20. Så nu blir det inget internet på ett par dagar. Nu får ni klara er utan mig ;) men jag kommer röst blogga på Myspace så kika in där och kolla läget om ni vill ;) Ska bli väldigt skänt att bo på hotell, jag och elena är ju galna i frukosten ;) haha. Sängarna är också sjukt underbara att sova i ;D Jag och elena kan det där med hotellrum ;P hahahahahaah!!!

Ha det så bra. Kommer sakna att sova med Keith. Men vi ses snart, handlar ju bara om 3 dagar :P hehe.
SOV GOTT ALLA LÄSARE! puss o kraaaam.


www.myspace.com/kicksweden




image99

jag och mina girls ;D

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

godnatt!

2008-05-19 @ 02:15:26
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

tack så mycket!

2008-05-19 @ 10:33:27
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Crille

åhh linda du är fan det vackraste jag sett i hela mitt liv!

2008-06-10 @ 20:10:36
Postat av: L

hehe där ser man. man tackar :) hehe

2008-06-11 @ 01:36:28
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0