ÖJJ!!!!

Bara för att jag haft skratt attacker idag :P ja herre min gud. Alltså, jag har skrattat mycket på den senaste tiden åt allt möjligt. (MOHASHAHAHAAHAHAHAHHA bitch ;) mmmbläää) usch va jag är övertrött nu. Suttit hos Keith med han, sofie och Pållen. Skrattat så mycket så jag har kramp i magen typ :P mitt leende höll på o fastna. lr kinderna lr hur man ska förklara det. rolig va det iaf. Jag och malin hade kul på bergvik förut med :P hahah "hallå?, vänta lite.. hallå? nej kan du vänta.. hallå?" hahah. tanten med gay håret "jag har aldrig sett den typen av band förut. det kan inte va det. jag har sett en annan sort" malin -men jag har sett den sorten!!! :@ grrr :P hahaha. aah herregud. bara hon och jag som förstår :P och hon menade tanten med det gråa håret. men jag tyckte verkligen hon sa annat. men meeeen.

nej nu ska jag se film o sova. är trötter i hela kroppen efter att jag varit hos keith.. ta det inte fel. skrattat så mkt bara. Den där Pållen vettni, han är inte o leka med när det gäller humor. haha stackars sofisan, blev mobbad som bara den :P haha men hon skratta hon med. Kanske även han som gick i hennes klass :P hahah aaa, ni måste ha varit med för o fatta, och jag orkar inte förklara nu. men sov så gott ;) Puss o kraaam. heartyyy.

image101

Vad var det som va så roligt på personalfesten för ngr veckor sedan? :S :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt din ursnygga jacka?

2008-06-20 @ 11:29:18
Postat av: L

carlings för två årsedan typ men finns liknande nu ockå :) tummen upp

2008-06-25 @ 04:38:42
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0