Tisdag - och bill är fortfarande den hetaste jag sett ;P haha

Ja då var det tisdag. Vaknade av att D ringde o väckte mig. Tack för den :P Svarade dock inte. Orkade inte. Fick ett sms och då frågade han om jag va vaken. haha va tror han när jag inte svarar kl 10 på morgonen. jag är ju trööött :P Ringde upp honom när jag vaknat till lite och frågade vad det va han ville, då ville han ha med mig till bergvik vid tio. när jag ringde hade han vart där ett tag och va på väg därifrån. Han hade köpt ngt han tyckte passade mig. haha ska bli intressant och se vad det kan va. en kasse öl kanske? :P haha nej jag har ingen aning jag. som sagt får se vad det är när jag åker till hans jobb senare. om jag orkar. får ta svängen förbi honom senare ikväll annars. Märks.

Börjar få lite smått mkt mer panik ang TH. Men det löser sig nog så man drar iväg på det :) wiiho. Jag hoppas min älskling kan/får följa med på det hela. Skulle va så kul o ha med dig :) Då blir det party på vägen dit och sen hem ;D En efterfest med TH hade ju inte varit fel dock ;D mohhaa. men in my dreams om det iaf. Men töligt nöjd jag skulle va om jag fick följa med Bill iaf! haha :) men men, får se om man tar sig dit också. är väl typ 80% säkert att vi åker iaf.

image51

Inatt var det en tråkig natt. Kunde inte somna. Hon vet varför. Messade henne. Vet inte om det var rätt eller fel att göra det men det gjorde jag iaf. Hoppas det går bra för henne i skolan. Är året ut sen är det klart gumman. Håll ut.


Nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig iordning osv. Ha en bra dag allihopa.
Byebye.

image42

Vackrare finns inte, min drömpojk det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0